zaterdag 8 januari 2011

Sneeuwstormen in het AWD 4-12-2010


Vandaag kan ik snel even naar het AWD, ik heb een paar uurtjes.
Het begint met redelijk weer, wel koud maar daar kun je je op kleden.
Ik neem ingang Oase, gelijk in het begin zit een mooie buizerd in de boom, ik krijg alle medewerking om een paar plaatjes te schieten.

 Mijn bedoeling is een vos in de sneeuw op de plaat te krijgen, maar eerst kom ik deze hindes tegen, ze steken over en hebben haast. 

 Stelletje grote zaagbekken, wat kunnen de dames de kuif toch mooi opzetten.

 Ik kom bij de kijk hut uit er is helemaal niets en niemand te zien, ik lijk wel helemaal alleen in het AWD, het begint te sneeuwen en te sneeuwen zeg maar een heuse sneeuwstorm.
 Ik kan me vos in de sneeuw wel schudden, ondanks de sneeuw ga ik een andere weg terug en kom deze watersnip tegen.
Het is een foto op goed geluk omdat me venster van de camere helemaal beslagen is.
 Het lijkt de herten niets uit te maken of wel of niet sneeuwd ze gaan gewoon door met eten zoeken.
 Als ik even me rust probeer te pakken en een redelijk droog plekje onder een boom vind, dan lijkt het wel of de wereld om je heen begint te leven.
Er komt een familie pimpelmezen aan en een paar koolmezen, ze komen heel dicht bij en gaan gewoon hun gang.
Ik ben met me camera bezig omdat echt werkelijk alles beslaat ik probeer het een en ander droog te maken voor zover dat lukt.
Er komt ook nog een boomklever langs, helaas geen foto's maar wel een mooi moment.
 Nog een paar herten voor dat ik weer bij de auto ben gekomen.
 Ik doe er bijna 2 uur over om weer thuis te komen, ik heb mijn camera op het dashboard liggen om te drogen, daarom maak ik nog een foto op de A9 ik rijd achter 3 sneeuwschuivers.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten