maandag 29 augustus 2011

Canada 2011


Zo dat is een tijd geleden dat ik hier voor het laatst wat geplaatst had, sinds ik naar Lanzarote ben geweest (mei) is het stil gebleven, ik had namelijk bij terug komst bijna alle foto's per ongeluk gewist zeker 400 stuks, en toen was de zin er een beetje van af, ik had mooie opnames gemaakt van een Hop en een klapekster, maar helaas alles weg.

Nu ben ik net terug van een familie bezoekje in Canada, Ontario Woodstock.

We zijn niet de out back in geweest maar kon ik er wel een paar leuke plaatjes schieten.

En ik heb meer gezien als gefotografeerd, want je hebt natuurlijk niet je camera de hele dag in je hand.
De meeste foto's zijn ook niet van super kwaliteit maar ik het toch leuk om ze te plaatsen.

Lincolns gors


 Rode Kardinaal


Rode Kardinaal


Lincolns gors


 Een oostelijke Bospiewie


Volgens mij zijn dit ook Treursijsen


Treursijs met veel tegenlicht vroeg in de ochtend.


Treursijs


Treursijs


Treursijs


Rode Kardinaal


Treursijs


Maskerzanger

Om het blog niet te lang te maken komt van de week de rest.

gr.


5 opmerkingen:

  1. wat een geweldige serie van die vogels.
    groetjes Hermanm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een prachtige serie, heel mooi op de kiek weten te zetten. Dit is een prachtige vakantie geweest. Kan niet wachten op de volgende blog..;-)

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi serie van de verschillende vogels gemaakt.
    De Rode Kardinaal komt me bekend voor.
    Woodstock trouwens een paar keer naar Norwich geweest en je moest daar dan de snelweg af.
    Groet Arjen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal je gebaald hebben van je gewiste foto`s!!
    Gelukkig heb je nog een reis gemaakt, wat een prachtige vogels heb je gespot.
    De Rode Kardinaal, wat een prachtbeestje.
    Helemaal leuk om je foto`s te kijken.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jelle,

    Mooie serie foto's hoor vooral de Rode Kardinaal staat er goed op. Het blijft lastig om ze er goed op te zetten. Zeker als het wat donkerder is. En om nou een schuilhut met te nemen op vakantie......?

    Grs Ben

    BeantwoordenVerwijderen